lördag 10 december 2011

En ren analys!

God morgon!


Morgonen har ägnats åt att städa. Igår kom äntligen mitt efterlängtade rengöringsmedel från Ellis Corner, som jag suktat efter så länge! Är det verkligen något så enkelt som krävs för att energin ska komma? Då ska jag beställa rengöringsmedel oftare ;)



Efter att ha torkat alla tänkbara ytor i hela vardagsrummet (lister, bord, bänkar, fönsterbrädor - ja, till och med spegeln!) så ska jag våga mig på att tycka till. Och vad tycker jag då? Jo, inte nog med att dom är bra både för natur och miljö, dom gör ta mig tusan rent också! Lätt att spraya på och lätt att torka av. Och doftar helt ljuvligt! Så med ett leende ska jag nu ta med mig flaskan och trasan och bege mig in i nästa rum :)


Kram M

3 kommentarer:

Anonym sa...

Månne du sku ta med dej flaskan och trasan och komma hit!/mamma

Barnens Hjältar sa...

Låter testvärt :-)

Att vara någons fru sa...

Visst är de bra?!!!!