fredag 9 december 2011

Härliga fredag!


Ute är det ett tjockt lager att härlig vit snö, och mer kommer det! Underbara, efterlängtade snö! Tänk vad mycket den kan göra både för energin och julstämningen! Det senaste dagarna har vi hunnit med att baka saffransbullar och pepparkakor, och igår påbörjades årets julgodis också!




För första gången har även lillmyran fått vara med och baka, och hon älskar det! Mjölet yrde och degen åt hon upp, men oj vilket leende hon hade hela tiden :)


Nu hoppas jag att min energi håller i sig över helgen, för idag kommer mitt rengöringsmedel med juldoft från Maisson Belle. Hoppas att det doftar lika gott som jag förväntar mig! Och har jag riktig tur så kommer våran nya dammsugare också idag. DÅ borde väl städlusten verkligen infinna sig :)


Nej, nu ska jag surfa runt efter lite insperation till årets julklappsinslagning! Den kommer att gå i rött och brunt, så mycket vet jag. Och med lacksigill! Men mer då? Tur att det finns så mycket tips och ideer på nätet!


kram M




1 kommentar:

Barnens Hjältar sa...

Åh så härligt, visar du inslagningarna här sen? Kram och var rädd om magen :-)