torsdag 29 december 2011

Den som väntar på något gott...

...men jag hade aldrig kunnat tro att jag skulle behöva vänta såhär länge!


Godmorgon!


Ja, för över tre månader sedan beställde jag nya, fina linnesängkläder från H&M. Det är galet lång väntan för en otålig person som mig. Men igår kom dom äntligen. Två uppsättningar dessutom. Gråa och ljuslila (ja, dom lila var på rea, och jag kunde inte stå emot. Tjejmatte ni vet).



en mörk vinterbild är bättre än ingen bild alls!


Otålig som jag är så var jag tvungen att provbädda på en gång. Jag älskar dem! Maken klagade lite på att dom kliade. Mmmm.... jag vet... sängkläder SKA tvättas innan de används. Men jag kunde inte låta bli! Så idag åker de in i tvättmaskinen. För att ikväll vara på plats i sängen igen.


Under julhelgen har det flyttat in en TV i sovrummet också. Att vara en familj på åtta personer och kunna samsas om en endaste TV är inte illa va? Nu kan jag och den växande magen gosa in oss i den (numera) mysiga sängen och kolla på precis vad vi vill :) Då var det bara resten kvar!


Nu ska jag fort ta itu med dagens måsten, för sedan ska vi åka till mina föräldrar för att busa med min lilla systerdotter (ja, och mina systrar och svåger också såklart!).


Blir nog en bra dag idag också!

2 kommentarer:

Barnens Hjältar sa...

Inget är som väntans tider :-)
Vi vill med ha TV i sovrummet, kanske kan fynda på rean nu?
Ha en mysig dag!!

Barnens Hjältar sa...

Ja visst är det kul när man sammanfattar året. Man gör mer än vad man tror :-)