lördag 12 november 2011

Hej lördag!

Här råder fortfarande sjukstuga.

Men just nu så försöker jag att ignorera den onda halsen, och att familjen hostar ikapp. Jag väljer att focusera på något mysigt istället. Att pyrets första kläder är inköpta till exempel.







Det spelar faktiskt ingen roll om du väntar ditt första, fjärde eller sjunde barn, de små pyttekläderna är alltid lika roliga att köpa, och jag kan inte låta bli att plocka fram dem emellanåt och bara titta på dem!

Omlottbodyn och byxorna i strl 50 passade jag på att beställa från Polarn O.Pyret när deras randiga kollektion firade 35 år förra veckan, och då hade 35% på deras webshop! Snabb leverans var det också, tog inte många dagar innan jag hade dom i min hand!


Den fina filten kommer från Me&I, och det är min fina mams som har köpt den åt pyret! Jag älskar deras filtar, främst för att dom är så stora! Jag har inte hittat filtar någon annanstans som är lika stora, och dom passar perfekt som mysfiltar även för lite äldre barn. Vi har redan fyra me&i-filtar här hemma, men ingen av de större barnen vill ge sin filt åt lillebror, så han måste få en egen :)



Några inköp till ska göras åt pyret, som hans första gosedjur tex!

Att det ska bli en kanin råder inget tvivel om, jag är helt såld på mailegs små kaninkompisar, och just denna från House of Linnea ligger högt på listan!

Nu är det visserligen ganska länge tills pyret ska komma till oss, men med halva tiden passerad så känns det heeelt ok att börja shoppa lite, eller hur? :)


Men nu ska jag faktiskt krypa ihop i soffan under en filt och passa på att försöka samla lite kraft och energi när alla barnen fått för sig att leka på övervåningen en liten stund :)

3 kommentarer:

Barnens Hjältar sa...

Så fina saker :-)
Mysigt med bebis !

emma sa...

Å vad fina :-)

Emma sa...

Nu väntar jag på ett nytt inlägg är ju nyfiken på gardinerna :-)