tisdag 1 mars 2011

Det pirrar i hela min kropp

...när jag går in i mitt kök. Nu står hon där så grann på bänken och bara ber om att få testas. Min fina Kitchen Aid som jag har sneglat på så länge :) Hon är en väldigt uppskattad 30 års present som kommer att bli väl använd!

Idag måste jag tyvärr tillbringa hela dagen med att städa, men i morgon ska här bakas bullar!


Just nu så är det bara jag och lillmyran hemma! Resten av familjen är på dagis/skola/jobb, och det känns ganska skönt faktiskt, för det innebär att alla äntligen är friska igen (ta i trä). Det känns ganska lyxigt att kunna krypa ihop i soffan med en kopp kaffe och kolla på skidåkningen medan myran sover, såhär lugna stunder har jag sällan här hemma ;)

Kaffet sörplas idag från de finfina muggarna som svärmor kom med igår. Det är är KF´s retro edition med mönster av Stig Lindberg. Med åren så har min underbara svärmor lärt sig vad jag gillar och inte gillar, och återigen så lyckades hon pricka in min smak på pricken!


Nej, här har jag inte tid att sitta! Nu väntar dammvippan på mig!

Hoppas att ni får en härlig tisdag ni med :)

1 kommentar:

Katja T H sa...

Häääärligt!!! ;D