söndag 6 februari 2011

melodifestivalen?

Ja, de kommande veckorna innebär lördagar melodifestival. Älskade S är värst. Han och min syster. Svärmor var och kollade på genrepet i fredags, och kom igår morse med en present till S. En alldeles egen melodifestival-tischa som till och med blinkar när man pratar ;)


Tischan hänger nu tryggt i garderoben och väntar på att få komma fram nästa lördag igen !

Idag tänkte vi försöka få lite rensat här i huset. Lådor med urvuxna och inte-ännu-ivuxna kläder ska sorteras och läggas upp på vinden, och min garderob ska få sig en ordentlig röjning!

Ikväll blir det Me&I-visning här hos mig och jag tänkte göra det enkelt för mig och servera en mumsig kladdkaka med grädde till. Jättegott och går fort att göra! Kanske unnar jag mig också en liten bit? Eller så struntar jag i det, för imorgon är det invägning igen ;) Går fortfarande riktigt bra och jag MÅR riktigt bra!

Nej, nu har jag inte tid att sitta här, en kopp kaffe till i magen och sedan ropar tvätten på mig!
kram malin

2 kommentarer:

Lotta sa...

Antar att du menar din yngsta syster..? ;-)

Katja T H sa...

Men ååå vad avis jag blir! En alldeles egen Melodifestivals tischa?! Grrrymt! ;D
Jag missade tyvärr första deltävlingen men imorgon är jag bänkade igen! Men misstänker att D kommer att protestera höööögt. Han är inte med på noterna. ;P