måndag 7 februari 2011


sömnbrist de luxe

Lillmyran har haft ont i magen inatt, så sömnen har varit mycket bristfällig. Men säg det som inte går att fixa med en kanna kaffe? :)




Idag har vi haft en väldigt lugn måndag. Småttingarna är alltid lediga på måndagar, men idag var även mina tre skolkillar lediga eftersom det är studiedagar för fröknarna. Eftersom älskade S har kort arbetsdag idag så planderade jag in ett IKEA besök. Mina omplanterade växter hehöver nya ytterkrukor och lagret med värmeljus måste fyllas på. Men tji fick jag. Vårat lås till ytterdörren gick sönder så vips blev det en hemmadag istället!

Jag gör ett nytt försök till IKEA besök imorgon om det inte är för kallt. Fördelen med att bo så nära är att man inte behöver planera besöken så noga ;)

Nu lite Hus&Hem och en kopp kaffe medan middagen blir färdig!
kram malin

1 kommentar:

Lotta sa...

Är det Theas hand på sidan? <3