onsdag 2 februari 2011

Du är min bäste vän

Någon annan än jag som fullkomligt älskar Toy Story? Jag gillar iden att göra barnfilmer som även tilltalar vuxna, och många av filmerna som görs nu uppskattas av hela familjen (ja, utom kanske lillmyran, men när man är 4 månader så har man inte så mycket till talan i detta hus faktiskt) :)

Lilla O (eller lilla och lilla, i år fyller han faktiskt hela 5 år!) har för länge sedan fastnat för Buzz, Woody och gänget, och vart man än går i huset så kan man hitta dessa figurer. Soldater, lego, duplo, spel, sängkläder - you name it!
Det går inte ens att räkna hur många gånger vi har sett filmerna, särskilt de två första, och jag faschineras över att dom fortfarande kan vara lika roliga att se gång efter gång!


Det är bara för denhär mamman att inse att alla leksaker inte kan vara av trä och komma från Maileg eller BRIO ;)


(lägg förresten märke till den utomordentligt vackra tapeten på bilden! Den kommer förhoppningsvis inte finnas kvar länge till! Men mer om det en annan gång)

kram malin

2 kommentarer:

Lotta sa...

Älskar också barnfilmer men toystory avskyr jag. Tycker den är så fantastiskt tråkig! Tur att jag har en flicka som bara kommer vilja kolla på my little pony och sånt! ;-D

malin sa...

tro mig, en dag blir du less på my little pony och ber om att få låna toy story ;)