onsdag 5 januari 2011

liten blir större

Det händer verkligen mycket med våran underbara lilla myra just nu! I mellandagarna så upptäckte hon att hon faktiskt kan låta, och nu håller hon aldrig tyst! Hon skrattar och gurglar och hon är hela familjens mittpunkt just nu :)


Mitt huvud bubblar av planer just nu, och jag känner att jag inte riktigt kan strukturerar upp dom. Det är allt från småsaker som att lister behöver komma på plats och tavlor upp, till att jag vill göra en vägg av råspånt i tvrummet och tapetsera och måla lekrummet. Men oj vilken beslutsångest jag har! Vilken tapet ska jag välja? Och vill jag verkligen ha det svarta, högblanka kaklet i köket? Och det finns sjuuukt många olika nyanser av vitt! Hur ska jag någonsin kunna välja?

Jag hoppas att 2011 blir året då jag lär mig att fatta snabba beslut :)
kram malin

1 kommentar:

Anonym sa...

vad hon är lik olli!!!!