lördag 22 januari 2011

lagad dator, ny kamera och älskade lilla myra!

Ja, bättre start på året hade jag kunnat få! Min dator sa upp sig efter bara strax över ett år. Nu är den hemma igen, men de flesta fotona är tyvärr inte kvar. Det betyder att vi inte har några foton från BB, inga sommriga badbilder och inga härliga London-bilder. Surt sa räven. Riktigt surt. Nu vet jag bättre. Alla nya foton både dubbelsparas och trippelsparas.

Men nu är den som sagt hel igen, men en sprillans sy hårddisk! Och jag har äntligen Photoshop igen :) Fast de flesta actions och penslar som jag laddat ner kommer jag antagligen inte att hitta igen. Men å andra sidan har jag något annat som gör att det aldrig varit roligare att fota än det är nu! Om några veckor så fyller jag år, och i present av min underbara familj så fick jag en ny kamera! Jag är kär, och den används redan flitigt :)




Nu ska jag tända alla ljus och krypa ihop i soffan med min lillmyra och mysa!

Inga kommentarer: