fredag 31 december 2010

31 december 2010

Sista dagen i sista månaden. En månad som vi gärna glömmer. Efter en höst med baciller så fortsatte vi med en december i samma anda. Och inte är det över än. Älskade S är inne på sin 10 dag med migrän. Jag tycker så synd om honom! Kvällens planer med goda vänner fick tyvärr ställas in :(





Men lite roliga saker har också hänt! David har blivit fotad, och bilderna användes i en reklam, komunens vision 2020, i tidningen. Igår fick han ett brev från fotografen med dessa fem kort! *mycket stolt mamma*




Barnen har haft luciatåg både på dagis och skola, mina systrar, svåger och systerdotter har kommit upp för julfirande, och makens syter och svåger likaså. Signe och lilla N döptes, Tomten kom med massor av fina klappar (bla varsin maileg-kaninkompis till mina tjejer) och här är vi nu, på den sista dagen.


Imorgon är det en ny dag, ett nytt år och vi kör en nystart. Detta år ska huset fortsätta att renoveras, gravid-kilorna ska bort, jag ska blogga oftare *ler* och vi hoppas framför allt på att få hålla oss friska!



Stor varm julekram till er allihopa!




Malin


2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år för hela slanten!

Anonym sa...

Det var jag, mamma som skrev!