måndag 6 december 2010

PYSSELDAG

Idag har det pysslats här. Jag plockade fram alla möjliga pyssel-saker och sedan satte vi igång. Barnen tycker såklart att det är jättekul att pyssla, men den som pysslar mest och längst är ändå pappan i familjen. S glömde liksom bort att han skulle hjälpa Thea, han hade fullt upp själv *ler* Här ser ni resultatet:


Han är så söt, min älskade make! Han satt så koncentrerat med sin cernitlera att jag inte kunde låta bli att le. Måste jag tillägga att han är väldigt stolt äver sin skapelse? Och att det ska föreställa en ängel behöver jag väl inte tillägga?


kram malin

5 kommentarer:

Kajsa sa...

han har verkligen talang! Den är slående lik den som Joa gjorde en gång i tiden fast den var av papper och tyg...

Emma sa...

Den är helt underbar :-)

Anonym sa...

Åh vad han är kreativ och konstnärlig. En mycket fin ängel må jag säja. Kram/ mamma

Lotta sa...

Men åhh den är delikat! Han borde helt klart satsa på att tillverka och sälja! :-D

Katja T H sa...

Han har det i blodet. ;)
Helt fantastiskt söt! :D