fredag 10 december 2010

.:NU ÄR DET SLUT PÅ VECKAN...:.

Idag bjuder jag på en bild av julpyntet i barnens lekrum :) Det finns inte mycket julsaker där, knappt något alls faktiskt, men röda gardiner har jag i alla fall hängt upp och så står dessa figurer på en hylla; Tomten och Gottegrisen.

Det är barnen faster K som köpte dom för några år sedan, och jag gillar dom skarpt! :) Passar perfekt i barnrummet!


Imorgon kommer barnens mormor hit och är barnvakt. Jag och S (och lillmyran såklart) ska ut på stan och göra årets julklappsinköp! Om nu inte jag också hinner slås ut av vinterkräksjukan. Vi har redan klart en hel del klappar, och förhoppningsvis så ska det sista bli klart i morgon. Jag ser sååå fram emot att få packa in klapparna! Då försvinner nog lite av julstressen tror jag :)

Nej, nu ska jag ge lite medicin åt en hostande myra och sedan hoppas på att få lite skönhetssömn. ;) Det kan behövas efter de senaste veckornas sömnbrist. Fast jag blir nog tyvärr inte vackrare för det, men kanske lite piggare i alla fall *ler*

kram malin

1 kommentar:

Katja T H sa...

Supertomten & Gottegrisen! Jepp jepp, fin fina! ;D