söndag 7 november 2010

När jag för länge, länge sedan gick på gymnasiet så läste jag en photoshop-kurs. Jag kan helt ärligt erkänna att jag inte kommer ihåg ett smack av det jag då fick lära mig. Tyvärr. Jag har inte ens använt ps under de senaste 10 åren! Förräns nu då. Jag är fast. Kan knappt slita mig från datorn! Jag kan fortfarande inte mycket, men testar mig fram :)

Min underbara blivande 9 åring

Kom precis på att i morgon så ska jag lära mig att göra ramar runt bilderna, blir så mycket snyggare då :)


Idag har faktiskt vintern kommit på allvar hit upp i norr. Det har snöat och snöat och snöat, och snöar faktiskt ännu! 10-15 cm vit härlig snö ligger på marken, och min jul-längtan har knappast blivit mindre nu :) I morse gick hela familjen ut i snön. Cyklar och de sista trädgårdsmöblerna plockades bort, och spadar och rattkälkar togs fram. En och annan snöängel blev det visst också :)


Nu ska jag krypa ihop i soffan och mysa med min lilla Signe!
kram Malin

1 kommentar:

Lotta sa...

Jag har också glömt allt man fick lära sig om PS, fast jag skulle inte orka sitta och knåpa med bidlerna nu ändå.. :-) Tycker dina blir helt underbara! Och älskade D, tänk att han blir 9 redan!