lördag 6 november 2010

till Tomten

Jag och S brukar inte köpa julklappar åt varandra. Lite tråkigt - jag vet - men vi brukar istället köpa något som vi båda vill ha! I år tycker S att det ska bli en platt-TV till sovrummet, men jag vill hellre ha denhär:

En 6.3 liters gjutjärnsgryta från Le Cruiset som finns att köpa hos Bagaren&Kocken.
Mycket lämplig för en familj på 8 personer!

Då återstår det bara att se om jag får med mig S på idén :)
Nu ska jag hälla upp en kopp kaffe och fortsätta rensningen i småfolkets lekrum. Det behövs verkligen en storrensning så att alla julklappar får plats :)

kram Malin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fin blogg du har!! Bilden på Signe är helt underbar alltså!!!/mamma

anapanda sa...

har en tävling i bloggen just nu som går ut på att du ska lista ut vilket intro det är jag spelar på piano :) kika in och se om du vet vad jag spelar!