lördag 23 oktober 2010

kan man spontanköpa färg?

När vi flyttade in i vårant hus för 7 år sedan så hade de förra ägarna lämnat kvar en liten bokhylla/sideboard. Den är gammal och handgjord och jag bara älskar den! Enda nackdelen är att den är brunbetsad. Inte särskillt snygg alltså. Igår kom jag på den briljanta idén att den skulle passa perfekt i barnen lekrum! Så jag tog en tur till färgaffären i tron att jag skulle komma hem med en burk vit målarfärg. Hur det gick?

jaaa...

Jag kom på att vitt nog skulle bli lite tråkigt, eller hur? ;)


När maken kommer hem från jobbet ikväll så får han ta över ansvaret för barn och hem, för då ska skåpet få sin makeover.
Det skulle nog vara snyggt med en tapet på "väggen" i skåpet också, men vilken?

jaja, det hinner jag bestämma en annan dag, jag är oftast lite velig när det gäller att fatta beslut :)
Nu måste jag fortsätta vanka med en lillplutta med magknip :(
kram Malin

3 kommentarer:

Lotta sa...

Kul att du uppdaterar lite oftare nu! Tror det kommer bli riktigt snyggt med färgen, före och efterbilder måste du fixa!

Susanna sa...

tusan vilken fin färg!!!

Camilla sa...

Kommer bli KANON med nya färgen!