torsdag 28 oktober 2010

Jag älskar julen. Så är det bara! Tycker att det är såå mysigt när alla butiker så smått börjar plocka fram deras julsaker! Igår var jag och Signe in på Iittala, och där hittade jag denna gran gjord av filt! Och till priset av 39:- så var det inte mycket att fundera på :)

Den bara bad om att få följa med mig hem helt enkelt!

Även IKEA fick sig ett snabbt besök, men jág blev faktiskt lite besviken på deras julsortiment. Det känndes som en upprepning av förra året! Men nu tar det bara fyra minuter för mig att åka till det stora blåa varuhuset, så jag kan gott kosta på mig att ge det en ny chans om några dagar :)

Men granen var faktiskt inte det första julpyntet jag köpt. Redan för några veckor sedan klickade jag hem denhär som kommer att passa utmärkt i köksfönstret! Den ser lite gammal och klassisk ut, och jag gillar mixen av gammalt och nytt! En härligt blandning är det bästa enligt mig :)


...och i morgon visar jag mitt härliga rosa skåp!


4 kommentarer:

Lotta sa...

Du är så söt. Granen är dock kanske inget som jag skulle köpt men så härligt att köpa lite julsaker.. Själv blir det enda julfyndet årets tomte, som jag dock icke hittat ännu.. :-)

malin sa...

Men sluta! Du har ett helt hus som måste fyllas nu ju, då räcker inte en tomte långt! Och så kan man göra många fynd på rean efter jul också ;)

Anonym sa...

Jag visste inte att du hade en blogg å vad roligt att läsa .Väntar med spänning på bilder på byrån eller var det ett skåp?

Susanna sa...

jättesöt filtgran!!! :))