tisdag 19 oktober 2010

...och så var det återigen dags att fira en födelsedag i våran stora familj. Våran underbara, gosiga lilla O fyller hela fyra år idag! Dagens bästa present var utan tvekan Buzz Lightyear
, den har han lekt med i timtal!

Det var en mycket lycklig och trött kille som precis blev nerbäddad i sin säng :)
För mamman huset så återstår det bara att plocka upp resterna av kalasandet.
Presentpapper, ballongrester och leksaker ligger utspridda över hela nedervåningen, och disken ligger i drivor på bänken.
När allt är i ordning igen så ska jag tända massor av ljus, ta en kopp kaffe och en tårtbit och bara njuta av tystnaden!
Imorgon väntar vägning och mätning av lillasyster, och kalas hos makens gudson som fyller 11år!

4 kommentarer:

Lotta sa...

tänk att han redan är så stor den lilla godingen.. <3

Camilla sa...

Härligt med födelsedagskalas!
Min son har också Buzzen o han älskar de :)

Katja T H sa...

Åååh! Jag är GRÖÖÖÖN av avund! Jag vill också ha! ;D

malin sa...

...han fick Woody också, och jag skulle utan tvekan kunna lägga beslag på dom och ha dom i tv-rummet :)