lördag 8 oktober 2011

Det kom ett paket...

Godmorgon lördag!


Idag vaknade vi upp till strålande sol och en klarblå himmel! Härligt! Fast jag håller mig nog inomhus ändå. Rensar, sorterar och flyttar runt här hemma.Får liksom inte till "det" riktigt... Men jag fortsätter! Snart kommer det nog :)


I veckan så fick jag ett efterlängtat paket i lådan. Julgranskulorna i fattigmanssilver från Alvas Hus! Sååå fina! Det tar emot att lägga undan dom, men det är faktiskt inte riktigt dags att julpynta ännu, inte ens för jultokiga mig!



Ha en härlig lördag allihopa!


2 kommentarer:

Barnens Hjältar sa...

Åh vad fina!
Ja man kan längta lite efter pyntandet helt klart.

Barnens Hjältar sa...

Fin ny design! Grattis till bebben i magen förresten, det hade jag missat :-)
Jag fick igång datorn igen förresten!