tisdag 20 september 2011

God morgon världen!


Jag vaknade upp till en regning höstdag, men vad gör väl det? Jag och lillmyran passar på att fixa och dona inför det stora ettårskalaset på torsdag, och så passar vi på att mysa i soffan också :) Lite klickande har också hunnits med. Jag tillhör den stora skaran som köper nya sängkläder alldeles för sällan. Vi pratar många år! Vilken är ganska dumt faktiskt. För i min drömvärld så är sovrummet ett avslappnat rum som man ska njuta av att gå in i. Vi tillbringar faktiskt många timmar varje natt där! Så nu fick jag nog!


(bild lånad från H&M)


klick, klick och så var de ljusgråa linnesängkläderna från H&M beställda. Då är det bara resten kvar! Väggar ska målas och nya golvlister ska på plats. Och sängbord? Har sökt men inte hittat. Visst, jag kan hålla med om att det hade varit lättare att hitta det jag söker om jag faktiskt visste vad det är jag vill ha. Men så lätt ska vi inte gör det ;) Så jag letar vidare! Och myser lite till.

Inga kommentarer: