lördag 9 april 2011

vilken vecka!
Ja, veckan började verkligen inte bra. Prinsessan lekte pirat i soffan och druttade i golvet. Inget konstigt alls, med sex barn så är bulor vardagsmat, men när jag lyfte upp henne och gick för att hämta något kallt att lägga på bulan så tuppade hon av i min famn. Då blev jag riktigt rädd! Först ambulansfärd till vårdcentralen och sedan fick sessan och pappan åka vidare till sjukhuset 15mil bort för observation över natten. Ordentlig hjärnskakning och några dagar i stillhet, vilket inte är det lättaste för en 2.5 åring! Men nu mår hon i alla fall bra, och håller låda för fullt :)


Mitt humör har inte varit det bästa under veckan, stress och för lite sömn kan tyvärr ha den effekten :( Jag har gjort mitt bästa för att bli både piggare och gladare, och en boxpass, tre joggingturer och en lååång promenad har i alla fall gjort sitt. Konditionen blir bättre och bättre, och just nu har jag en ordentlig träningsvärk i ryggen efter torsdagens box-pass! Det är så skönt att ha träningsvärk, jag älskar det :) Och även humöret är på uppstigande :)


Imorgon är det en ny dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken härlig bild på Thea! /mamma