fredag 18 mars 2011


alla flickor behöver hårklämmor


...eller mamman har shoppat igen ;)
Jag skulle egentligen inte köpa något alls, men när jag först såg den odd molly-inspirerande jackan som jag spanat på så länge hängandes med en röd -30% lapp på så kunde jag inte låta bli att köpa den till Thea. När det dessutom bara fanns en kvar i hennes storlek så fanns det ju inget annat alternativ tycker jag! Den bad om att få följa med mig hem! (fast helt ärligt så gick jag ganska många varv i butiken innan jag bestämde mig, velig som jag är!) Att köpa hårklämmor var ett mycket lättare beslut att ta. Min fina tjej har fått så långt hår, och hon gillar INTE att ha hästsvans. Dom blev en succe och används hela tiden! Hon är så stolt när hon har en klämma i håret :)

En härlig turkos sommarklänning till priset av ynka 4.95 euro fick också följa med hem, och det var en strålande glad tjej som sprang runt i sina nya, fina kläder. Att fotot är pinsamt suddigt, med focuset helt åt skogen det bjuder jag på. För så är det ju ganska ofta när det handlar om barn. Dom har oftast härligt med spring i benen, och då hinner inte alltid mamman med :)

Hon har redan fina vårskor som pappan i huset köpte i höstas, och finaste geishamössan från me&i, så ja, hon är nog redo för våren nu! Bara fem barn kvar nu då. Det är bäst att redan nu kolla så att killarnas kläder från i höstas fortfarande passar. Dom växer ju som gräs mina killar!

Men först - FREDAGSMYS!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Finaste Thea-gumman! <3

Anonym sa...

Åh vad hon är söt, mommos hjärta!

Katja T H sa...

Det borde vara förbjudet att ha så söta barn!
Finaste Thea med den underbara blicken. :)
En stor kram till henne från faster! :)