söndag 30 januari 2011

pastasås med kyckling

Idag fortsätter jag på mat-temat, och återigen så är det kyckling som lagats. Jag gillar verkligen inte makaroner, men spagetti däremot älskar jag! Särskilt tagliatelle, mums! Oftast när vi äter pasta så blir det något av de "vanliga" tillbehören, dvs köttfärssås eller korv, men idag var jag sugen på något annat så jag gjorde en pastasås med kyckling i, och den blev supergod! Alla barnen slukade maten med god aptit, och denna rätt åkte rakt in på matlistan! Att blanda grädde och creme fraiche blir sååå bra, maten smakar så mycket frächare tycker jag!Nästa inlägg ska inte handa om mat, jag lovar :)
Nu ska jag göra mig och lillmyran i ordning, för vi ska snart iväg på 3års kalas hos min underbara gudson!


1 kommentar:

Susanna sa...

Mums! lät supergott! Ska prova detta någon dag! :)