fredag 3 december 2010

.:FÅNGA DAGEN:.

Tiden går allt för fort. Jag måste bli bättre på att fånga dagen! I 10 veckor har vi haft våran lilla Signe hos oss. Min älskade lilla dotter.

Vi kan fortfarande inte se oss mätta på henne. Vi håller fortfarande på att lära känna varandra. Njuter av att ha henne hos oss. Kärlek.

Hon har precis börjat hänföra oss med breda leenden. Vi smälter!

Idag har jag struntat i alla måsten. I snart två veckor har jag och alla barnen varit sjuka. Vi är less. JAG är less. Sömn är en bristvara. Så idag bestämde jag att allt strunta i tvätt, städning och disk. Punkt. Istället har vi haft en lugn och mysig dag. Fångat dagen! Det ska jag bli bättre på. På att fånga dagen och framkalla foton. Och scrappa. Ta mig tid att göra saker som jag VILL göra.
Det blir mitt mål för 20hundra11!
kram Malin

1 kommentar:

Lotta sa...

.. och börja uppdatera med bilder oftare..? :-) Åhh hon ser inte ut som en liten spädis nå mer, nu är hon ju en bebis! <3