torsdag 8 september 2011

Å så var det äntligen dags igen!

Den lilla vita renen från Ellos får gärna bo hos mig i vinter


Och så kom dagen jag redan väntat på i flera månader. Vilken dag undrar kanske ni? Då kan jag meddela att det är dagen då jag börjar göra årets julplanering ;) Först ut är listan på julgodis och fika som ska bakas. Några sorter är ständigt återkommande, och några blir bubblare som testas för första gången. Mozartkulor och Bounty var förra årets bubblare, och dom är redan uppskrivna på årets lista också. Hela julpyntandet kommer även i år att gå i klassiskt vitt och rött, och ja, jag längtar redan :) Men halva nöjet är faktiskt planeringen! Och än så länge så får jag planera lite sådär i smyg här hemma, för resten av familjen kanske inte riktigt förstår glädjen i att redan i början av september skriva jullistor. En och annan ifrågasätter kanske mitt förstånd. Men det bjuder jag på ;)



...och jag har faktiskt inte spelat julmusik ännu!...

1 kommentar:

Barnens Hjältar sa...

Man skall göra det ,man trivs med :-)
Jag väntar ite till jag :-)