torsdag 12 maj 2011

Jag kunde inte låta bli


Nej, för en gång skull så hade jag inte svårt att bestämma mig. För vem vill inte ha ett gäng söta, rosa apor hängande över dörren? Tyvärr så är dörrarna i vårat gamla hus aningens för tjocka, så dom fick inte flytta in hos Thea som jag först tänkt, utan hamnade istället i E och O´s rum där vi har nya dörrar som är smalare. Fina är dom hur som helst :)





Killarnas rum (ja, hela övervåningen faktiskt) behöver verkligen en storstädning. Är det kanske helgens projekt? Allt beror nog på vädret. Om det är soligt och fint så får nog städningen snällt vänta. Jag är bra på att prioritera ;) Nedervåningen ska i alla fall få sig sin sedvanliga fredagsstädning i morgon bitti. Småttingarna är som vanligt lediga på fredagar, och kl 14 så kommer både skolbarnen och maken hem, och då tar vi helg! Härligt!

Kram malin

(som fortfarande njuter för fullt av att vara 30)

Inga kommentarer: