söndag 10 oktober 2010

101010 - en bra dag att börja blogga igen?

Ja, det blev ganska tyst är på bloggen! Förklaringen syns här:

Denna ljuvliga lilla namnlösa prinsessa, som under sin tid i min mage gjorde att jag knappt orkade hålla ögonen öppna, är nu 18 dagar gammal och jag är tokförälskad! Jag är så lycklig över att jag har min stora, härliga familj!

Nu har hösten kommit på allvar här uppe i norr. Träden har tappat alla löv, och idag föll de första tappra snöflingorna ner från himlen! Det betyder att julen inte är långt borta! Och planeringen har börjat för fullt :)

Nu ska jag hälla upp en kopp kaffe och krypa ihop i soffan och mysa med mina tjejer!

kram Malin

1 kommentar:

Lotta sa...

Älskade lilla korven! <3 Så liten och ljuvlig! Ja snart är det jul, helgen före första advent tycker jag att det är okej att ta fram alla julsaker, utom granen som kommer upp på just advent.. ;-)